Corporate logo

Inge Fleischeuer vertelt...

Delen is vermenigvuldigen

18-12-2018
 
Voorbeelden
Een zaterdagochtend in oktober: de opening van de Dutch Design Week in Berckelhof. De entree versierd als een kleurrijke oase. Bewoners van enkele locaties hebben koraalriffen gebreid en gehaakt. Een bewoner zegt: ja, we hebben hard gewerkt. Mooi hè? Het is belangrijk dat die riffen niet doodgaan. Ze knikt er nog eens trots bij. Verderop staat een groepje bewoners in sporttenue. Jong en oud gaan bootcampen met vrijwilligers. Het publiek moedigt ze aan. Een uur lang lachen en zweten en daarna is iedereen voldaan. Ik geniet van al die stralende gezichten. Daarna loop ik over de expositie van 26 projecten. Overal zie ik ontwerpers en bewoners op een natuurlijke manier samen hun producten etaleren. De werkwijze van samen designen creëert naast nieuwe producten ook nieuwe vormen van ontmoeten; ze verbeteren de kwaliteit van de contacten. Iedereen is trots en happy.
 

Zo etaleren we dus de bedoeling en daarmee zet Vitalis haar missie de kunst van het gelukkig oud zijn kracht bij. Geluksmomenten delen is geluksmomenten vermenigvuldigen. Veel van dit soort voorbeelden helpen ons om de juiste beslissingen te nemen om een toporganisatie te worden. Ik word blij als ik ervoor kan zorgen dat ons bedrijf meer is dan een zorgfabriek. Daarom neem ik mijzelf voor alles weer aan de bedoeling en kernwaarden te koppelen. En ik ga komende winter met mijn band optreden op een locatie van Vitalis. Ik wil ertoe doen, meedoen en zelf doen. Ik wil het delen, omdat ik daar een goed gevoel van krijg.

Gelukkige feestdagen,
Inge Fleischeuer
 
 
 
Terug naar het overzicht