De overstap naar betalen zonder contant geld

02-04-2019

Voor de diensten die bewoners, bezoekers of medewerkers afnemen binnen onze locaties kan binnenkort enkel nog betaald worden zonder contant geld. Denkt u hierbij aan onze horecafaciliteiten, activiteiten, de winkel, of de kapsalon.

Vitalis heeft hiertoe besloten omdat het leidt tot:

  • een grotere veiligheid: geen beheer en afdracht van contant geld, minder kans op diefstal, verlies, beroving en fraude;
  • makkelijk en snel doen van betalingen;
  • transparantie: beter weten wie wat betaald heeft.
  • efficiëncy; minder administratieve handelingen.

Op de locaties Wilgenhof, Wissehaege en Kortonjo is deze werkwijze al actief, de andere locaties zullen in het komende jaar een voor een overgaan op deze nieuwe werkwijze.

Vanaf de startdatum zijn er twee mogelijkheden om te betalen: met de eigen bankpas of voor cliënten van Vitalis betalen met de Vitalis service ‘betalen op rekening’. Betalen met contant geld is niet meer mogelijk!

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de Infobalie (meestal de receptie) van de locatie.

Terug naar nieuwsoverzicht Vitalis